0
Zatím nemáte v košíku žádné zboží.

0

Vyřizování objednávek, expedice zboží

Při platbě předem částku za zboží včetně poštovného musí kupující uhradit do 5 pracovních dnů, jinak objednávka bude stornovaná a zboží vraceno zpět do prodeje. Zboží je zasláno doporučeně nebo prostřednictvím kurýrní společnosti GLS. Ceny dopravy jsou vždy uvedené na dodacím listu. Nabízené zboží je skladem a je odesláno od 4 do 10 dnů v pracovní dny. Pokud nelze dodržet termín dodání, kupující bude neprodleně informován, dohodne se na náhradním plnění, odstoupení od smlouvy nebo prodloužení dodací lhůty. Faktura /dodací list/, která zároveň slouží jako záruční list, bude přiložena k objednanému zboží, popř. zaslána elektronicky po odeslání zboží. Po odeslání balíku obdrží kupující email se sledovacím číslem zásilky, které na stránkách České pošty nebo GLS umožňuje sledovat aktuální stav zásilky, popř. informace na jaké pobočce byl balík uložen.

- Česká pošta doručuje zásilky v pracovních dnech, nejdříve však den následující po dni, kdy byla zásilka odeslána. Obvykle jsou všechny zásilky doručeny do 3 pracovních dnů.

- Kurýrní služba GLS doručuje zásilky v pracovních dnech, nejdříve však den následující po dni, kdy byla zásilka odeslána. Obvykle jsou všechny zásilky doručeny do 2 pracovních dnů od odeslání.

Pokud adresát není k zastižení na uvedené adrese, bude mu zanecháno Českou poštou Oznámení o uložení zásilky, kterou si poté může do 10 dnů vyzvednout. V případě kurýrní služby GLS budete informování SMS zprávou.

V případě, že kupující balík nevyzvedne v uvedené lhůtě, bude následně vrácen odesilateli. Při opětovném zaslání balíku musí kupující znovu uhradit celkovou výši poštovného prodávajícímu. Pokud nebude expedovaná objednávka zákazníkem vyzvednuta a vrátí se zpět, bude v každém případě požadováno po zákazníkovi uhrazení všech vzniklých nákladů spojených s odesláním zásilky.